Hopp til hovedinnholdet på siden

Ledig stilling som lærer i samisk, skoleåret 2024-25

Indre Kåfjord Barne- og ungdomsskole er en friskole med kristne grunnverdier, som startet opp høsten 2016. Skolen har 37 elever og gir et tilbud fra 1. - 10. klassetrinn. Vi har flere års erfaring med fast uteskole. Vi er også med i et utviklingsprosjekt gjennom Naturfagsenteret, hvor vi er med på å teste ut undervisningsopplegg med uteskole. Friluftsliv er også et populært valgfag hos oss. Skolen ligger i Kåfjord kommune hvor du finner dype fjorder og bratte fjell med gode muligheter for fysisk aktivitet og rekreasjon i flott natur året rundt. Kåfjord er i tillegg en kulturkommune. Kåfjord ligger i Nord-Troms, noe som gir mulighet for nedskrivning av studielån. Kommunen er innlemmet i forvaltningsområdet for samisk språk.

Vi søker lærer i samisk i 40 % vikariat fra 01.08.24

Søkere vil bli vurdert i forhold til kompetanse, ansiennitet, skolens behov og personlig egnethet. Vi kan også være fleksible på arbeidstid. Kan bli aktuelt med fleksibilitet på stillingsstørrelse hvis ønskelig. Ta kontakt hvis ønskelig med drøfting rundt dette. Søkere med språkkompetanse vil bli vurdert hvis ingen søkere med formell kompetanse.

Det er krav om at det forevises politiattest før tiltredelse, - i henhold til lovhjemmel som gjelder for stillingen.

Søknad vedlagt CV og dokumentasjon på utdanning og praksis sendes rektor@ikskole.no
For nærmere opplysninger, kontakt rektor Sylvi-Anita Frantzen, 919 06 570

Søknadsfrist snarest.

For mer informasjon om skolen, se også